top of page

ETKİLİ İLETİŞİM

ETKILI ILETIŞIM

İLETİŞİM KURMAK DURUMUNDA OLAN TÜM ÇALIŞANLAR İÇİN ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ


AMAÇ

Bu eğitimde, çalışanlar, etkili iletişim becerilerini kazanmak üzere Şiddetsiz İletişim becerilerini kazanacak, iletişimde yapılan temel hataları ve bunların üstesinden gelme yöntemlerini öğreneceklerdir.


GENEL AKIŞ

İletişim

Şiddetsiz iletişim

İletişimde duyguların yeri

Duyguları ifade edebilmek

Geribildirim vermek

Temel iletişim hataları

Liderlik enerjilerine göre iletişim biçimleri

İletişimi tekrar tanımlamak ve hayata geçirmek


 

İlgili Yazılar

EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ

EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ EĞİTİM VEREN, VERECEK OLAN İÇ EĞİTİMCİLER YETİŞTİRMEK AMAÇ Bu eğitimde iç eğitimciler, iş hayatında sürekli eğitim...

 
 
 
SUNUMUNLA ETKİLE

SUNUMUNLA ETKİLE ETKİ YARATAN SUNUMLAR YARATMAK AMAÇ Bu eğitimde katılımcılar, iş yaşamında etkili, güçlü ve etkileyici sunumlar...

 
 
 
ETKİLİ ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ

ETKİLİ ZAMAN VE ÇATIŞMA  YÖNETİMİ ÇEVİK ORGANİZASYONLAR İÇİN ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ AMAÇ Bu eğitimde, yöneticiler günümüzün...

 
 
 

Comments


bottom of page